Translate

Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

O Άκης Παρισιάδης απαντά στο ερωτηματολόγιο του Προυστ

http://erotimatologioproust.blogspot.gr/2015/04/blog-post_89.html#more

Ποια εικόνα έχετε για την απόλυτη ευτυχία;
Μια ζεστή σοκολάτα μπροστά σε ένα χιονισμένο τοπίο και ένα δροσερό κοκτέιλ πάνω στη ζεστή άμμο.

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Ο χρόνος που περνάει αναξιοποίητος.

Ποια προσωπικότητα εν ζωή εκτιμάτε περισσότερο;
Του Φιντέλ Κάστρο της δεκαετίας 1950-1960

Σε ποιο πράγμα προδώσατε τον εαυτό σας και μετανιώσατε περισσότερο γι' αυτό;
Στις αδυναμίες μου, που ορισμένες φορές, με έχουν στρέψει προς την αυτοκαταστροφή. Αλλά θα το ξαναέκανα.

Για ποια προδοσία του εαυτού τους οικτιρίτε τους άλλους;
Δε μπορώ να οικτίρω κανέναν. Πολλές φορές εμείς οι ίδιοι γινόμαστε ο καθρέφτης για τη δυστυχία των άλλων.

Ποιο εν ζωή πρόσωπο σιχαίνεστε περισσότερο;
Το πρόσωπο όλων των εξουσιαστών.

Ποιο είναι το αγαπημένο σας απόφθεγμα;
"Οι σκληροί δε χορεύουν".


Τι νοσταλγείτε περισσότερο;
Τα καλοκαίρια των παιδικών μου χρόνων, που μου έδωσαν την αληθινή ελευθερία.

Ποιο είναι το πιο εξωφρενικό πράγμα που έχετε κάνει;
Πώς μαζί με το αυτοκίνητό μου έχουμε καταπιεί άπειρα χιλιόμετρα για τα πιο εξωφρενικά πράγματα.

Ποιο είναι το αγαπημένο σας ταξίδι;
Ένα τετράωρο ταξίδι, που έχω κάνει με τρένο από τη Βαλτιμόρη προς τη Νέα Υόρκη, παραμονές Χριστουγέννων, σε ένα κατάλευκο τοπίο.

Ποια θεωρείτε την πιο υπερεκτιμημένη αρετή;
Την ομορφιά και την ευφυΐα.

Ποιο είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό σας;
Η υπομονή στον πόνο.

Ποιο χαρακτηριστικό προτιμάτε περισσότερο σε κάποιον;
Τη γρήγορη και ορθή αντίληψη.

Τι θεωρείτε πιο σημαντικό στους φίλους σας;
Την κατανόηση και την αποδοχή προς τον παράδοξο και δύσκολο χαρακτήρα μου.

Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σας έχουν δώσει;
Αξίζεις. Προσπάθησε.


Πότε κλάψατε για τελευταία φορά;
Τον περασμένο Δεκέμβρη μέσα στον ύπνο μου κατά τη διάρκεια ενός άσχημου όνειρου.

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος μύθος για τη δημοσιότητα;
Δε γνωρίζω. Δεν είμαι διάσημος.

Ποιες πέντε λέξεις  περιγράφουν καλύτερα τον εαυτό σας;
Ευαίσθητος, ονειροπόλος, ρεαλιστής άρα και απαισιόδοξος, αισιόδοξος άρα αιθεροβάμων, αναποφάσιστος, ε... ναι... αναποφάσιστος... μάλλον...


Ποια μουσική θα θέλατε να παίξουν στην κηδεία σας;
Τη Serenade του Φραντς Σούμπερτ.

Τι θεωρείτε ως έσχατο βαθμό δυστυχίας;
Να είμαι δεμένος σε ένα κατάρτι και να ακούω το τραγούδι των Σειρήνων.

Που θα θέλατε να ζείτε;
Στο Νιου Τζέρσεϊ και να εργάζομαι στο Μανχάταν.

Ποια είναι η αγαπημένη σας απασχόληση;
Να γράφω και να διαβάζω. Και να ονειροπολώ όταν κοιμάμαι.

Σε ποιες περιπτώσεις λέτε ψέματα;
Όταν το ψέμα είναι πιο δυνατή έκφραση από την αλήθεια.

Τι απεχθάνεστε περισσότερο στην εμφάνισή σας;
Το κάτω μέρος των χειλιών μου.

Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείτε υπερβολικά;
Ουτοπία, έμπνευση, δημιουργία. Don't criticize it legalize it.

Τι αγαπάτε περισσότερο στη ζωή σας;
Το ρολόι στον τοίχο του παιδικού μου δωματίου που έχει σταματήσει και δεν του έχω αλλάξει την μπαταρία.

Για πιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που η σιωπή μου δε με άφησε να τολμήσω.

Πότε και πού υπήρξατε ευτυχισμένος;
Ένα βράδυ, όταν είδα την ανθρώπινη έκφραση της έμπνευσης μου ολοκληρωμένη, να κοιμάται σε έναν μικρό και άβολο καναπέ.

Ποιο ταλέντο θα θέλατε να έχετε;
Να μπορώ να ζωγραφίζω όπως οι ζωγράφοι της Αναγέννησης.

Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Ο Χαλίλ Γκιμπράν, ο Καζαντζάκης, η Άγκαθα Κρίστι, ο Τερζάκης. Από ποιητές ο Σεφέρης, ο Καρυωτάκης, ο Καβάφης και ο Λειβαδίτης.

Ποιοι είναι ο αγαπημένοι σας φανταστικοί ήρωες;
Ο Ηρακλής Πουαρό, ο Χόμερ Σίμσον και ο Μπάρνεϊ Ραλφ.

Ποιοι είναι οι πραγματικοί ήρωές σας;
Οι άνθρωποι που μοχθούν, οι πρόσφυγες που αφήνουν το σπίτι τους οικειοθελώς ή όχι, όλοι εκείνοι που κυνηγούν την αξιοπρέπεια, το αληθινό νόημα της ζωής, το όνειρό τους.

Ποια είναι τα αγαπημένα σας ονόματα;
Τα ονόματα που έχουν μια μουσικότητα.

Τι απεχθάνεστε περισσότερο;
Την επίδειξη του πλούτου.

Ποια είναι η παρούσα διανοητική σας κατάσταση;
Τρικυμία εν κρανίω γι' αυτό και τόσο δημιουργικός!


Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στον εαυτό σας, τι θα ήταν αυτό;
Να μπορούσα να ήμουν πιο κοινωνικός και πιο εξωστρεφής. Γιατί πάντα μετανιώνω για όσα δεν έχω πει.

Αν μπορούσατε να αλλάξατε κάτι στην οικογένειά σας, τι θα ήταν αυτό;
Να μπορούσα να μιλήσω περισσότερο στους γονείς μου και να εκφράσω τα συναισθήματά μου.

Ποια θεωρείτε μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Την προσπάθειά που κάνω για να έρθει η επιτυχία.

Αν μπορούσατε να διαλέξετε πώς να επιστρέψετε στη ζωή, τι θα θέλατε να είστε;
Ένα πιάνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου